יום שלישי, 22 ביולי 2008

[פעולה] אראגון / Eragon



0תקציר:


על ממלכת אלאגאסיה הקסומה שמרו רוכבי הדרקונים במשך דורות רבים של בני תמותה. נצחיים, אציליים, מסורים ואהובים, שמרו רוכבי הדרקונים על הממלכה. עד אשר ילד צעיר, שניחן בכוחות מסתוריים אומץ למסדר רוכבי הדרקונים. חייו של הנער היו סוערים ומלאי סכנות והוא יצא מהם אדם שונה - תאב בצע, וחדור נקמה ברוכבי הדרקונים שהפנו את גבם כלפיו (לדעתו) גייס הנער לעזרתו כוחות אפלים ונוראיים. לאחר מלחמה ארוכה שהתחוללה על פני כל הממלכה, הובסו רוכבי הדרקונים, ובמקום שלטונם קמה האימפריה.
שנים אחר כך מוצא אראגון, בן חוואים מכפר נידח אבן חן מסתורית בחורש הסמוך לביתו. מבלי לדעת, גורלו נקשר אל גורל האימפריה כולה, כשהמאורעות המתרחשים אחר כך קושרים אותו לדרקון צעיר, וביחד יוצאים השניים להרפתקאה הגדולה של חייהם שתשנה את פני העולם כולו. היכנסו לנעליו של אראגון הצעיר במסע המופלא המבוסס על ספר הפנטזיה מאת כריסטופר פאוליני ועל הסרט שיוצא לאקרנים מדצמבר 2006.
משחק ההרפתקאות מבוסס-הפעולה הזה בא מביתה של Stormfront Studios, אותם חברה שהביאו לנו את Lord of the Rings: the Two Towers לפלייסטיישן 2. המשחק מציע לכם, השחקנים, את הכלים והאלמנטים שהתרגלנו לראות במשחקים מהסוג הזה, עם הסתייגות אחת - דמותו של אראגון מתפתחת בהתאם למה שקורה בסרט ולפיכך בניגוד למשחקיה הקודמים של החברה, לא אנחנו נבחר איך לשדרג את הדמות, אלא ככל שנתקדם בעלילה נזכה לקבל עוד יכולות, ועוד מיומניות, כך שבסוף המשחק נרגיש איך ארגון התקדם והתפתח, ולמרות שמההתחלה לא יהיו חסרים תרגילים וקומבואים, בכל זאת נרגיש שאראגון התחזק והשתפר משמעותית. כמובן שיהיו גם כוחות קסומים, כמו גם שילובי מהלכים מגניבים, ולקינוח נקבל גם בני לוויה שיעזרו לנו במצבים הקשים.
הסיפור הסוחף ייקח אתכם מראשית דרכו של אראגון ועד הסיום הגדול (שאותו לא נספר לכם על מנת לא לקלקל לכם את המשחק ו/או את הסרט). אם נחזור לרגע לבני הלוויה שלכם, זוהי למעשה אחת האופציות המהנות יותר של המשחק כיוון שהיא מאפשרת לשחקן נוסף לקפוץ ישר לתוך המשחק (ללא צורך בהתחלת משחק מחדש ואותו חבר גם יכול לעזוב מתי שירצה), ולתפוס שליטה על אחד מבני לוייתו של אראגון - חלק מיכולות הקסם של אראגון לוקחות זמן, וכך בעוד חבר שמשחק איתנו יעסיק את האויבים, אנחנו נוכל לבצע קסמים חזקים ואיטיים. נוסף לכך כאשר משחקים בשני שחקנים נכנסת אופציית מד הזעם (Fury Meter) לפעולה - על המסך למטה נראה מד זעם שמחולק לשניים, חצי עבור כל שחקן. ככל שנחסל יותר אוייבים, ונאסוף יותר אורבים (Orbs) יתמלא המד וכאשר כל אחד ימלא את החלק שלו, נקבל מצב "בלתי מנוצח" בו אנחנו חסינים לנזק למשך כ30 שניות בערך. מד זה גם יכול להוות אינדיקציה לתחרותיים יותר מביניכם, כך שאם אחד מהצדדים לא מצליח למלא את החצי שלו, או ממלא את החצי שלו לאט, קל מאד להסיק מסקנות לגבי מי הלוחם היותר טוב! ולבסוף, אף משחק דרקונים לא יהיה מושלם ללא מצב משחק מנקודת מבטו של הדרקון בעת שהוא טס, נוסק, ועושה את כל אותם הדברים שדרקונים במעוף עושים.
תקציר : אתר Freak.

דרישות מערכת מינימליות:
- מערכת הפעלה ווינדוס 2000/XP
- פנטיום 4, 1.4 גיגה-הרץ
- 512 מ"ב ראם
- כרטיס מסך בעל 128 מ"ב זיכרון ותמיכה מלאה ב-DirectX 9.0c
- 4 גיגה פנוי בכונן הקשיח.

אין תגובות: