יום שישי, 25 ביולי 2008

[אסטרטגיה] seven kingdoms (נוסטלגיה)





המשחק שבע הממלכות הושק בשנת 1997 והיה להצלחה גדולה בתחום משחקי האסטרטגיה והיה בין הראשונים מסוגו.
במשחק זה תוכלו לבחור בין 10 ממלכות ביניהם סינים, יפנים, מצרים, יוונים, אנגלים, שבת המאיה,מונגולים, פרסים, ויקינגים, ושבת הזולו הקדום.
ישנם משימות שבהם מסופקת לכם מטרה שעליכם להשלימה לפני שחלף הזמן שהוקצב לכם. יהיה עליכם להשתלט על כפרים וממלכות אחרות ולהלחם נגד מפלצות.
מה בעצם קורה במשחק הזה???
מלחמה:
תתחילו את המשחק עם מבצר וכפר. כדי ליצור צבא תוכלו להכניס את הכפריים לתוך המבצר ולאמנם או שתוכלו לבנות
בניין שבו אפשר להשכיר חיילים. ישנה גם אפשרות ליצור כלי מלחמה ע''י לבנות בניין למחקר שיחקור את הכלים ואז לבנות
בית חרושת של כלי מלחמה. אפשר גם לבנות מרגלים ולהזיק לאוייב בצורה שקטה שלא מצריכה מלחמה. עד פה סיקרנו את כלי המלחמה והחיילים.
קשרי מסחר ודיפלומטיקה:
במהלך המשחק תוכלו ליצור קשרים עם הממלכות האחרות ע''י לחיצה על כפתור F1 ולבחור אילו קשרים אתם רוצים לקשור עם שאר הממלכות.
תוכלו להכריז עליהם מלחמה, לעשות שלום, לבקשת הסכם מסחר(חשוב מאוד) לבקש כסף אפילו לדרוש אותו אם אתם לא בשלום עם אותה ממלכה.
ועוד נוספים שלא אפרט עליהם. על מנת ליצור קשרי מסחר תצטרכו לבנות שוק שעליו אפרט נושא הבא.
בניית מכרות בניית תעשיה ומסחר:
כאשר תתתחילו את המשחק ליד כפרכם יהיה אבן כלשהי שתסומן בשחור במפה עליה יש לבנות מכרה, (חשוב שיהיה קשר בין המכרה לכפר).
אחרי שבניתם תראו שהמכרה מתמלא בפועלים שיתחילו למצוא אבנים ומשאבים שישמשו בתעשיה. יש לבנות את בית החרושת שיש בינו לבין הכפר והמכרה קשר.
לאחר הבניה יכנסו למפעל אנשים שיתחילו ליצר מוצר כלשהו בעזרת מפעלים כאלה משיגים כסף. עכשיו שוק, תבנו שוק שיהיה בינו לביון הכפר, המפעל, והמכרה קשר.זה יכניס לתוך השוק את המוצרים שאתם מיצרים ובעצם יאפשר לכם לסחור בהם. כדי לסחור יש ליצור קשרי מסחר עם ממלכה אחרת עם שוק, לקנות גמל שאותו אפשרלקנות בשוק לסמנו ללחוץ set stop וללחוץ על שוק של ממלכה אחרת ככה הוא ילך הלוך ושוב ויסחור אוטומטית.
אוכל:
כאשר תלחצו על כפרכם תראו את מספר עובדי השדה שלכם (peasents) כל שעלים לעשות הוא להשאיר את המספר הזה גבוהה(כלומר שלא כל התושבים יעבדו במפעלים ומכרות).
וכך ייוצר מזון.

אין תגובות: